Известие

Collapse
No announcement yet.

Ключар в Пловдив за ключ с код 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    У нас от тоя имобилайзер нямам си и на идея каква е ползата... ако решат с 3 имобилайзера да е пак ще изчезне.

    Но ако ще го махаш или при някой дето разбира, да не ти спретне по-голяма беля.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #32
      Имото се маха, само не знам що колегата си мисли, че ще струва по-малко от 400 лв да се махне. Не е работа за всеки гаражен майстор това.
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Изтриха ги и го обучиха и за тях наново
        Просто бях само с 1 ключ и 1 сервизен (или не знам как се води, няма бутони) ... и работния ми сдаде бутона на централното, поправката в домашни условия беше успешна (смених го с тоя за багажника) но не исках да рискувам да ме остави пак някъде и поръчах нов.
        С големия талон, с малкия талон с лична карта и лично.
        Сега имам нов ключ работен, стария - за всеки случай и тоя без бутоните... дето не знам за какво служи.
        Ти ако знаеш колко по леко и евтино щеше да минеш,ма карай,набутал си се вее.Взимаш си ключ от http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_t...All-Categories,след това слагаш твойта ампула и ключа от кутииката без копчета и си готов за около 60-ина лева
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Знам, но щях пак да съм висящ само с 1 ключ който ако нещо откачи... увисвам.
          Тоя без бутоните не се разпознаваше от компа...
          А сега си имам 3... вярно единия няма управление на централното, другия е ремонтиран в домашни условия, но пак са 3
          Инак си мислех да поръчам такова и да насипа ремонтирания ключ вътре, но все отлагам, че имам по-важни неща.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #35
            един страничен въпрос , с алфа 156 2002 съм , сгъваемият ключ и допълнително монтирана аларма на колата . Алармата е свързана с централното и до момента си отключвам и заключвам колата от дистанционното на алармата. Като взех колата си бачкаше и оригиналния ключ и от него също можеше да я отключвам и заключвам , но преди седмица нещо явно му се е замърсило бутончето за централното и бачка само това за багажника . Въпроса ми е безопасно ли е и как става отварянето на самия ключ за да го пръсна бутончето за централното с малко контактен спрей пък дано се оправи? Благодаря!

            Comment


            • #36
              Моя беше със запоен корпус - наложи се да го срежа по шева.
              Копченцето не беше замърсено а повредено, наложи се да отпоя това от багажника и да го запоя на мястото за централното.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #37
                Какво трябва да значи " запоен" залепен ли искаш да кажеш ? При мен има едно като винтче което прави половин оборот и може да се отвори самия ключ но наполовина а нататък не смея да напъвам. Затова питам да ни би да има някакви щипки и да е нормално да трябва малко повече да напъна . Но в интерес на истината ако го отворя благополучно и ключето е за смяна има ли нещо по специално в него , в смисъл немога ли да си купя ново такова, защото това на багажника си го ползвам. Също така забравих да попитам самата ампулка за имобилайзера на уязвимо място ли е в ключа ? За да знам като го отварям да не стане гаф.

                Comment


                • #38
                  Това дето го въртиш отваря капачето за батерията
                  Пластмасите се спояват също, съмнява ме да са ползвали лепило за корпусите на тия ключове.
                  Рязах го с технически нож изваден на 2 мм. за да не повредя нещо вътре... после някои места с 3 мм... пипкава работа.
                  Нямах време и нерви да търся бутончето по магазините, за това просто преместих другото, като временно решение.
                  Я иди при някой ключар който прави такива ключове да го отвори и да види дали не може да ти запои такова бутонче... щом не си на ясно не рискувай да повредиш платката или ампулата.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #39
                    Начините да се запише ключ в която и да е кола са няколко .Или през диагностичната букса или директно в имобилайзера или по други начини .За колата която става дума предполагам че транспондера е Филипс Крипто който не се копира и това е проблем на ключарите но технологиите са много напред в това отношение ...

                    Изключването на иммото е съвсем друга история ...

                    Comment


                    • #40
                      Click image for larger version

Name:	ALIM1747.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2294050
                      Това е ключа сниман до оригиналния и направен в Практикер. На оригиналния ключ цифрата на кода е 3.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от yvesco Покажи съобщение
                        Какво трябва да значи " запоен" залепен ли искаш да кажеш ? При мен има едно като винтче което прави половин оборот и може да се отвори самия ключ но наполовина а нататък не смея да напъвам. Затова питам да ни би да има някакви щипки и да е нормално да трябва малко повече да напъна . Но в интерес на истината ако го отворя благополучно и ключето е за смяна има ли нещо по специално в него , в смисъл немога ли да си купя ново такова, защото това на багажника си го ползвам. Също така забравих да попитам самата ампулка за имобилайзера на уязвимо място ли е в ключа ? За да знам като го отварям да не стане гаф.
                        Под емблемата има винтче на повечето ключве
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          А да, това го забравих ... вярно, че я вадих емблемката.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #43
                            Според мен е по рентабилно, да се вложат пари в безвъзвратното премахване на имобилайзера, а не в ня'кви ключове по 500лв и бла бла.
                            Моя също е от сгъваемите код 3.

                            Та някой знае ли конкретно къде и колко струва пълното премахване на най тачената екстра?

                            Сериозно питам.

                            Comment


                            • #44
                              Реших да не отварям нова тема и да пиша тук за проблема ми, а той е... вчера си изгубих ключа на колата Алфа Ромео 156, паднал е от джоба ми на паркинга пред блока или в асансиора. Ключа е с 2-а бутона за централното и багажника. Писах бележки, налепках ги по врати, асансиор но никой не ми е звъннал, ако го е открил имам още 2 ключа резервни без ботони, даже третия не е нарязян. Имам карта с номер за това ако изгубя и втория, но ме е страх да си карам така колата, защото в който е ключа може да ми отключи по всяко време колата. Могат ли някаде да ми направят същия ключ с 2-а бутона но да е различен от този изгубения, или ако взема от някоя морга клочалки и машинки с клчове и ако намеря въобще би ли станало нещо, че сам полудял. В момента съм с друга кола, Алфата е заключена в гараж. Дано ми се разбере нещо, че стана малко далгичко и обаркващо . Забравих да напеша,че съм от Пловдив.
                              Алфа 156 2.4 JTD-150hp - 2003

                              Comment


                              • #45
                                Реших да не отварям нова тема и да пиша тук за проблема ми, а той е... вчера си изгубих ключа на колата Алфа Ромео 156, паднал е от джоба ми на паркинга пред блока или в асансиора. Ключа е с 2-а бутона за централното и багажника. Писах бележки, налепках ги по врати, асансиор но никой не ми е звъннал, ако го е открил имам още 2 ключа резервни без ботони, даже третия не е нарязян. Имам карта с номер за това ако изгубя и втория, но ме е страх да си карам така колата, защото в който е ключа може да ми отключи по всяко време колата. Могат ли някаде да ми направят същия ключ с 2-а бутона но да е различен от този изгубения, или ако взема от някоя морга клочалки и машинки с клчове и ако намеря въобще би ли станало нещо, че сам полудял. В момента съм с друга кола, Алфата е заключена в гараж. Дано ми се разбере нещо, че стана малко далгичко и обаркващо . Забравих да напеша,че съм от Пловдив.
                                Алфа 156 2.4 JTD-150hp - 2003

                                Comment

                                Working...
                                X